Gospodarka Odpadami

PSZOK

Bezdomne zwierzęta

Ciekawe strony

Akty normatywne

Komunikat Rzecznika Praw Pacjenta PDF Drukuj Email

orzel_150x181

Pacjencie, czy znasz swoje prawa?

Jeśli jesteś w sytuacji, w której zakład opieki zdrowotnej lub personel udzielający świadczeń zdrowotnych w placówkach publicznych lub prywatnych, naruszył twoje prawa – zgłoś się do Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Pamiętaj, że jako pacjent masz prawo do:

1. Świadczeń zdrowotnych

2. Informacji o swoim stanie zdrowia

3. Zachowania przez osoby udzielające świadczeń zdrowotnych tajemnicy informacji związanych z leczeniem

4. Wyrażenia zgody albo odmowy na udzielanie świadczeń zdrowotnych.

5. Poszanowania intymności i godności

6. Dokumentacji medycznej

7. Zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza

8. Poszanowania życia prywatnego i rodzinnego

9. Opieki duszpasterskiej

10.  Przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie


Jeśli Twoje prawa zostały naruszone zadzwoń:

Bezpłatna infolinia: 800-190-590 (czynna pn. – pt.  w godz. 9.00 - 21.00)

połączenia z tel. komórkowych (płatne wg stawek operatora):

(22) 833- 08-85; (22) 635- 59-96

Informacji na infolinii udzielają specjaliści z zakresu ochrony zdrowia oraz prawnicy.

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

al. Zjednoczenia 25

01-829 Warszawa

tel. (22) 532 82 50; fax: (22) 833 08 86;

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;   www.bpp.gov.pl


Rzecznik Praw Pacjenta jest centralnym organem administracji rządowej. Został powołany ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Realizuje swoje zadania przy pomocy Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

 

SYSTEMY dla Mieszkańców

Ostrzeżenia Meteo

Serwis Mapowy

Video

Kącik Przedsiębiorcy

Linki